Karczma Ankh-Morpork

Witaj strudzony wędrowcze

Ogłoszenie

Proszę wszystkich użytkowników o przedstawienie się w temacie powitalnym. Pozdrawiam, Admin

#1 2008-10-16 17:22:25

 tomir

Patrycjusz/ Admin

Skąd: Nie twój zasrany interes
Zarejestrowany: 2008-10-07
Posty: 159
Punktów :   
Imię z Neuro: Marty

Nekromanta- klasa prestiżowa (3.0)

Nekromanta
Wymagania:
Charakter: prawdziwie neutralny
Czarostwo: ranga 6
Koncentracja: ranga 6
Wiedza(nieumarli): ranga6
Czary: Zdolność rzucania czarów do poziomu 4. włącznie
Specjalne: Specjalizacja w szkole (Nekromancja)


Informacje:
KW: k4
Umiejętności klasowe: Alchemia, Czarostwo, Koncentracja, Profesja, Rzemiosło, Wiedza
Punkty umiejętności na każdym poziomie 6+ modyfikator z intelektu
Biegłość w pancerzu i broni: Nekromanci biegle posługują się laskami, kosturami, drągami, pałkami i sztyletami. Nekromanta nie uzyskuje biegłości w używaniu żadnego pancerza

Poziom_Bazowa premia do ataku_Wytrw_Ref_Wola_Specjalne
1_________+0__________________+0__+0__+2__Armia trupów I
2_________+1__________________+1__+1__+3__Umarły wierzchowiec
3_________+1__________________+1__+1__+3__Armia trupów II
4_________+2__________________+1__+1__+4__Przejęcie nieumarłego
5_________+2__________________+2__+2__+4__Armia trupów III
6_________+3__________________+2__+2__+5__Przyzwanie za życia
7_________+3__________________+2__+2__+5__Armia trupów IV
8_________+4__________________+3__+3__+6
9_________+4__________________+3__+3__+6__Armia trupów V
10________+5__________________+3__+3__+7__Przemiana w Licza

Armia trupów:
I Nekromanta może na stałe przyzwać na służbę maks. 1k3 szkielety rozmiaru średniego z zabitych wrogów, szkielety będą 1poz. Jeśli ktokolwiek zniszczy któryś szkielet, będzie można przyzwać kolejny.
II Dodatkowy szkielet, awans na poziom 2.  Szkielety mogą posługiwać się bronią do walk w zwarciu
III Dodatkowy szkielet (razem 1k3+2), awans na poziom 3. Szkielety mogą posługiwać się bronią dystansową
IV Dodatkowy szkielet, awans na poziom 3. Możesz przywołać szkieletowego adepta
V Awans na poziom 4. Dodatkowo można przywołać szkieletowego olbrzyma 1poz. rozmiaru Wielki

Umarły wierzchowiec:
Nekromanta może przywołać pod swe rozkazy nieumarłego, nielatającego wierzchowca odpowiedniego dla swych rozmiarów. Umiejętność kumuluje się z umiejętnością Armia trupów.

Przejęcie nieumarłego:
Niewłasnowolni nieumarli (czyli szkielety, zombie itp.) atakujący Nekromantę mogą zostać przez niego przejęci. Liczba KW nieumarłych nie może przekroczyć aktualnego poziomu Nekromanty. Jeśli nekromanta przejmuje kilku  nieumarłych, przejmowanie zaczyna się od najsłabszego z nich. Nieumarli pozostają pod kontrolą nekromanty przez 1k12 godzin (po tym czasie rozpadają się bezpowrotnie) lub do czasu ich zniszczenie. Zdolności użyć można raz dziennie, kumuluje się z umiejętnością Armia trupów.

Przyzywanie za życia:
Humanoidalni przeciwnicy atakujący Nekromantę, mogą zostać przez niego „opętani” czego skutkiem będzie śmierć atakującego. Jego skóra, narządy wewnętrzne i normalnie ubrania (ale nie pancerze) zostanie rozerwane na strzępy i pozostanie sam szkielet spełniający wolę Nekromanty. KW przeciwnika nie może być wyższe niż aktualny poziom Nekromanty. Nieumarły zostaje pod rozkazami przez 1k4 dni lub do zniszczenia bądź wcześniejszego użycia zdolności.

Przemiana w Licza:
Aby móc poszerzać swą wiedzę przez wieczność Nekromanta porzuca swą śmiertelną powłokę, aby stać się Liczem, potężnym nieumarłym. Przemiana w Licza jest powolnym procesem, który przebiega przez cały okres awansowania w klasie Nekromanty, toteż postać nie ponosi kosztów opisanych w Księdze Potworów. Oprócz opisanych wcześniej umiejętności Nekromanta otrzymuję wszelkie dodatki opisane w Księdze Potworów (str. 211-212) dotyczące Licza.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
ciechocinek.szamba-betonowe.com Ciechocinek spa weekend