Nekromanta Wymagania: Charakter: prawdziwie neutralny Czarostwo: ranga 6 Koncentracja: ranga 6 Wiedza(nieumarli): ranga6 Czary: Zdolność rzucania czarów do poziomu 4. włącznie Specjalne: Specjalizacja w szkole (Nekromancja)
Informacje: KW: k4 Umiejętności klasowe: Alchemia, Czarostwo, Koncentracja, Profesja, Rzemiosło, Wiedza Punkty umiejętności na każdym poziomie 6+ modyfikator z intelektu Biegłość w pancerzu i broni: Nekromanci biegle posługują się laskami, kosturami, drągami, pałkami i sztyletami. Nekromanta nie uzyskuje biegłości w używaniu żadnego pancerza
Poziom_Bazowa premia do ataku_Wytrw_Ref_Wola_Specjalne 1_________+0__________________+0__+0__+2__Armia trupów I 2_________+1__________________+1__+1__+3__Umarły wierzchowiec 3_________+1__________________+1__+1__+3__Armia trupów II 4_________+2__________________+1__+1__+4__Przejęcie nieumarłego 5_________+2__________________+2__+2__+4__Armia trupów III 6_________+3__________________+2__+2__+5__Przyzwanie za życia 7_________+3__________________+2__+2__+5__Armia trupów IV 8_________+4__________________+3__+3__+6 9_________+4__________________+3__+3__+6__Armia trupów V 10________+5__________________+3__+3__+7__Przemiana w Licza
Armia trupów: I Nekromanta może na stałe przyzwać na służbę maks. 1k3 szkielety rozmiaru średniego z zabitych wrogów, szkielety będą 1poz. Jeśli ktokolwiek zniszczy któryś szkielet, będzie można przyzwać kolejny. II Dodatkowy szkielet, awans na poziom 2. Szkielety mogą posługiwać się bronią do walk w zwarciu III Dodatkowy szkielet (razem 1k3+2), awans na poziom 3. Szkielety mogą posługiwać się bronią dystansową IV Dodatkowy szkielet, awans na poziom 3. Możesz przywołać szkieletowego adepta V Awans na poziom 4. Dodatkowo można przywołać szkieletowego olbrzyma 1poz. rozmiaru Wielki
Umarły wierzchowiec: Nekromanta może przywołać pod swe rozkazy nieumarłego, nielatającego wierzchowca odpowiedniego dla swych rozmiarów. Umiejętność kumuluje się z umiejętnością Armia trupów.
Przejęcie nieumarłego: Niewłasnowolni nieumarli (czyli szkielety, zombie itp.) atakujący Nekromantę mogą zostać przez niego przejęci. Liczba KW nieumarłych nie może przekroczyć aktualnego poziomu Nekromanty. Jeśli nekromanta przejmuje kilku nieumarłych, przejmowanie zaczyna się od najsłabszego z nich. Nieumarli pozostają pod kontrolą nekromanty przez 1k12 godzin (po tym czasie rozpadają się bezpowrotnie) lub do czasu ich zniszczenie. Zdolności użyć można raz dziennie, kumuluje się z umiejętnością Armia trupów.
Przyzywanie za życia: Humanoidalni przeciwnicy atakujący Nekromantę, mogą zostać przez niego „opętani” czego skutkiem będzie śmierć atakującego. Jego skóra, narządy wewnętrzne i normalnie ubrania (ale nie pancerze) zostanie rozerwane na strzępy i pozostanie sam szkielet spełniający wolę Nekromanty. KW przeciwnika nie może być wyższe niż aktualny poziom Nekromanty. Nieumarły zostaje pod rozkazami przez 1k4 dni lub do zniszczenia bądź wcześniejszego użycia zdolności.
Przemiana w Licza: Aby móc poszerzać swą wiedzę przez wieczność Nekromanta porzuca swą śmiertelną powłokę, aby stać się Liczem, potężnym nieumarłym. Przemiana w Licza jest powolnym procesem, który przebiega przez cały okres awansowania w klasie Nekromanty, toteż postać nie ponosi kosztów opisanych w Księdze Potworów. Oprócz opisanych wcześniej umiejętności Nekromanta otrzymuję wszelkie dodatki opisane w Księdze Potworów (str. 211-212) dotyczące Licza.
|