Witaj strudzony wędrowcze
Mapa nabiera kształtu i otrzymałem głosy że czas stworzyć jakieś większe elementy terenu: nazwy dla lasów, łańcuchy górskie, rzeki.
Offline
Osobiście mógłbym się zająć przekuciem jej na trochę ładniejszą(bez urazy:P) oprawę, np jak to zwykłem robić, w edytorze map do Disciples2... jako próbkę "możliwości" wrzucę mapę do mojego projektu bRPG "Dystrykt"(o którym później, jak znajdę więcej czasu by się rozpisać)
Jednakże w związku z propozycją, parę pytań technicznych:
-czy podział na hexy jest konieczny, czy tylko dlatego jest bo taka była forma edytora?
-czy odległości miedzy lokacjami mają ścisłe znaczenie, czy mogą być odrobinę bardziej poglądowe
-jakie są poglądowe wielkości poszczególnych miast (w disciples 2 jestem w stanie oddać 5 różnych wielkości miast + stolica , + ewentualne wiochy... no i każde pojedyncze miasto można po'upiększać INNYMI małymi budynkami)
-czy smok ma na mapie egzystować jako smok(w disciples raczej wygląda latająco, nie stojąco...i jest ich 5 kolorów, zielony, czerwony, niebieski, biały, czarny) czy jako swego rodzaju jaskinia/itp
Ostatnio edytowany przez bzyk (2010-04-28 14:47:34)
Offline
Odpowiedzi udzielam:
-hexy są ponieważ wzorowałem się na mapie do Greyhawka czyli pierwszego świata twórców DnD
-odległości nie mają aż tak ścisłego znaczenia, raczej...
-co do rozmiarów to tak naprawdę ciężko ocenić, sprawdź sam populację tych miast w odpowiednim temacie i wykoncypuj co i jak
-smok na mapie to leże bestii, jaskinia, itp. W tym konkretnym przypadku jest to faktycznie jaskinia z grupą bodaj 4 smoków.
Offline