Karczma Ankh-Morpork

Witaj strudzony wędrowcze

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Proszę wszystkich użytkowników o przedstawienie się w temacie powitalnym. Pozdrawiam, Admin

#1 2010-03-21 19:18:31

 tomir

Patrycjusz/ Admin

Skąd: Nie twój zasrany interes
Zarejestrowany: 2008-10-07
Posty: 159
Punktów :   
Imię z Neuro: Marty

Projekt: Uniwersum - Etap IV: Geografia

Mapa nabiera kształtu i otrzymałem głosy że czas stworzyć jakieś większe elementy terenu: nazwy dla lasów, łańcuchy górskie, rzeki.

Offline

 

#2 2010-04-28 12:09:38

 bzyk

Parobek

2620049
Skąd: Rybnik
Zarejestrowany: 2010-04-27
Posty: 13
Punktów :   
WWW

Re: Projekt: Uniwersum - Etap IV: Geografia

Osobiście mógłbym się zająć przekuciem jej na trochę ładniejszą(bez urazy:P) oprawę, np jak to zwykłem robić, w edytorze map do Disciples2... jako próbkę "możliwości" wrzucę mapę do mojego projektu bRPG "Dystrykt"(o którym później, jak znajdę więcej czasu by się rozpisać)

Jednakże w związku z propozycją, parę pytań technicznych:
-czy podział na hexy jest konieczny, czy tylko dlatego jest bo taka była forma edytora?
-czy odległości miedzy lokacjami mają ścisłe znaczenie, czy mogą być odrobinę bardziej poglądowe
-jakie są poglądowe wielkości poszczególnych miast (w disciples 2 jestem w stanie oddać 5 różnych wielkości miast + stolica , + ewentualne wiochy... no i każde pojedyncze miasto można po'upiększać INNYMI małymi budynkami)
-czy smok ma na mapie egzystować jako smok(w disciples raczej wygląda latająco, nie stojąco...i jest ich 5 kolorów, zielony, czerwony, niebieski, biały, czarny) czy jako swego rodzaju jaskinia/itp

Ostatnio edytowany przez bzyk (2010-04-28 14:47:34)


___________________________________________________________
"He who makes a beast of himself gets rid f the pain of being a man..."

Offline

 

#3 2010-04-28 16:36:50

 tomir

Patrycjusz/ Admin

Skąd: Nie twój zasrany interes
Zarejestrowany: 2008-10-07
Posty: 159
Punktów :   
Imię z Neuro: Marty

Re: Projekt: Uniwersum - Etap IV: Geografia

Odpowiedzi udzielam:
-hexy są ponieważ wzorowałem się na mapie do Greyhawka czyli pierwszego świata twórców DnD
-odległości nie mają aż tak ścisłego znaczenia, raczej...
-co do rozmiarów to tak naprawdę ciężko ocenić, sprawdź sam populację tych miast w odpowiednim temacie i wykoncypuj co i jak
-smok na mapie to leże bestii, jaskinia, itp. W tym konkretnym przypadku jest to faktycznie jaskinia z grupą bodaj 4 smoków.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.ehotelsreviews.com https://www.ehotelsreviews.com restauracja Ciechocinek